|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på en 330 iAT 02-03 med sportpkt och navi. Funderar på att hämta en från Tyskland men har börjat fundera efter lite läsande på siten. Ser att dom står ganska högt i Tyskland, 21'-25' € och undrar därmed om dom kommer att rasa som en gråsten det närmsta åren. Är det intresse för dessa bilarna? Skall man hämta en eller är det dumt? Vad säger ni som försöker sälja era i dagsläget, är det iskallt? Vad har ni fått för era när ni sålt? Skall man köpa en 320i E91 i stället med snikutrustning? /Fredrik | |
|
Att äga nyare BMW innebär tapp på 15% om året de första 4 åren minst. Så du har nog svaren skrivna i texten du själv postade:) Jag skulle råda dig om du kan, köp en billig volvokombi för utrymmet och njut av den fina bilen du redan har och vänta på Z4C 3.0 komemr i rätt pris. Asken |
|
|
Jag har precis köpt en "svensksåld" mysticblå 330iT -03 som gått 3600mil, 3 tidigare ägare. komplett M paket II, 17" M71 fälgar med 1 säsong kvar på däcken. Vinterdäck i OK skick på Fondmetal fäljar. Alcantara/antracit klädsel och komfortpaket. köpt från Audi återförsäljare. Bilen är i nyskick och priset låg efter 5% prut i mitten av ditt prisspann. Jag köpte inte bilen för att tjäna pengar på den, och eftersom jag alltid ligger efter smakmässigt vad gäller nya bilmodeller har jag inte funnit tycke för nya E91:an, så beslutet var lätt för mig. /Fredrik |
|
|
OK, tack för svaren och att det finns fler som jag. Vill man ha en viss modell så får det kosta lite. Asken; Tyvärr har jag inte uppdaterat min profil. Z3C är såld. Vi skall ha småknotte och då blir det bli en lite större kombi:) Måste vara BMW. Har köpt en 330iAT med M-pkt, navi, skinn, el överallt, finstereo, lucka och lite annat godis. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.