AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.434

Nu har bmw uppgraderat tillbehören till Z4

nu har bmw uppgraderat tillbehören till z4 Länk
den nya bakjolen till aerodynamik paketet ser ut o va i kolfiber :D
Ragemannen
tjusigt, är nöjd med min än så länge men vem vet ;)

Låt bli min vänsterfil.
det skulle jag också varit om jag hade haft en sån bil :D,, den nya bakjolen var ju väldigt snygg.. vingarna kan man ju disskutera men smaken är ju som baken
Ragemannen
ja jag håller med dig, vinge går bort. Men vissa gillar dom dock är inte jag en av dom. Föredrar diskret styling.

Låt bli min vänsterfil.
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Gillar kolfiber diffen jätte mycket mmmm, sugen blir man =D

bmw jerry
det där är inget nytt jag har haft den katalogen i 6 månader hemma.

har själv skaffat en bak vinge som jag monterade igår.
Länk
Jag håller med ragemannen och jerry, vinge är inge vidare på en Z4:a... Då går man ju miste om den redan så vackra kurviga avslutningen..

...däremot kan jag ibland tycka att en sänkning skulle vara på sin plats, framförallt när man har 18"-are, men samtidigt så är ju det mindre praktiskt... :(

Pizza: Dina fälgar var riktigt snygga, vilka är det?

/H
henel321 : designed by Autec delos 10 heter dom.
har även en sänkning på bilen.

Länk
Ok, riktigt snygga och helt ok pris på dem också när jag sökte på dem, kanske något att titta på (17" dock) för vinterdäck om vi bestämmer oss för att vinterköra bebisen..

Sänkningen tog man inte miste på, min ser ut som en SUV i jämförelse. :)

/H
jannise46
har ni något bra tips på var man kan köpa frontspoilers o kitt till en z4?

jannise46... kolla på ebay.com ... där finns det kopior och andra kitt till z4 till bra priser... bland annat ac-schnitzers grejjer men tyvärr så finns det itne så mkt styling till z4
denna front är rätt fin Länk
och även denna
Länk
jannise46
ja nr 2 länken där är riktigt sjuk har inte sätt den på ebay än den är nog lite för ny.

tack för hjälpen.
jannise46
blev en M front och ac-schnizer kjolar så långt, svårt o hitta saker till z4 någon som hitat något nytt?

KOLFIBER LÄPP speglar handtag o så kankse inredning?

mvh
jannise46 när får du grejjerna då?? forfarande sugen på bilder på din bil :D... vad har det blivit för fälgar??
jannise46
tjena

laggt upp före bilderna på garaget.org går ej o missa den eftersom den står på plåtfälgar :O)

fronten har kommit, vingen har kommit, 20 tums däck har jag fixat, fälgarna beställs nu i veckan ser ut som om de blir tis/dub fälgar 08orna. sidokjolarna kommer om 5-6 veckor. resten har jag inte riktigt bestämt mig hur det ska se ut om ja ska ha vit/beige eller svart inredning. vill inte ha skinn tror jag tycker inte o de, gillar bättre alkantare so mjag hade i min förra.

hur går de själv med dig då? gjort något kul med den?

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.