|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var det går att få tag i nya Alpina fälgar? Original eller kopia. | |
|
det gick förut i alla fall... så det borde gå nu med tycker jag... kolla gummihuset.se t ex... eller ocl med mera... Ska det vara på det viset?! |
|
|
Prova att ringa till Jarls Bilservice i Helingborg. 042-21 38 30. Alpinaexpert BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
| Molway.com har också alpinafälg-kopior. | |
|
BMW i Solna ca 6000 st. Diman |
|
| Tackar! | |
|
Simon: Du kan få köpa mina, jag har vinterdäcken på dom. Skall nog inte köra alpinan nästa vinter, så fort jag byter till sommarpuckar kan jag sälja fälgarna. Om de kan vara nåt för dig? |
|
| Jag har redan beställt nya, dessutom tror jag inte de passar på en e36, eller? | |
|
simon01, Vad fick du ge? full fart spar tid |
|
|
Jag behövde bara ge 1395:-/st för 17"*7,5 Det är ju iofs. kopior men de ser ju nästintill identiska ut med original, på bilden iallafall = ) |
|
|
Undrar hur dom ser ut om 1 år? Inget negativt om dina, men ibland kan ju kvaliten vara lite lågt prioriterad. |
|
|
Tycker det lät förbaskat billigt? Vad hittade du de priserna? -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
På www.molway.com Ja, det får vi ju se om ett år, men med tanke på priset så kan man kosta på dem en omlackering om de ser för risiga ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.