|
|
|
|---|---|
|
Många som stylar sina bilar, oberoende bil typ, gör fan detta enligt löpandeband principen. Utan att granska resultatet med kritiska ögon. Ofta slutar det med en rymdraket... Nå, till mitt problem med blinkers som jag retar mig på. Skall byta till vita blinkers fram på min E36. Men dessa är ju alldeles för vita jämfört med framlyktotna. Vill ha dessa i samma nyans. Hur blir resultatet om jag använder toningsfärg och sprayar på blinkers. Någon som har provat? ...Usch, vad ond jag lät i början! ::hM.: | |
clr |
Jag vet att det finns blinkers som är lite gråtonade att köpa. Kolla runt lite. |
|
Jepp. Mina är gråaktiga. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Med toningsspray på dina framblinkers så är du ett steg närmare månen det vill jag lova! ;) Mvh Carsten |
|
| Köp de grå tonade på en gång!! kan bli flammigt m tonings spray. | |
Roffen |
Jag har tonat/sprayet mine blev supert men pass på å ikke spraye før mørkt!! |
|
Ok. Tack, ska kolla upp dem! ::hM.: |
|
|
finns blinkers i "randigt" klarglas som på nya E39 till E36? se bild på www.bmw.com (en röd E39 har med klarglas under Downloads) /martin |
|
|
Inpro kommer att sälja klara blinkers inom kort om dom inte redan har börjat. Jag har köpt gråtonade till alla mina bilar från appelt styling, ganska dyra men snyggt blir det. Dom vita BMW orginal ser förjävliga ut. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.