|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nått om denna bilen ? är priset vettigt med tanke på utr. Länk lyssnar gärna på råd | |
pg_ice |
undrade först vem fan "Flickan" var :) hon som har målat insuget,tydligen rätt poppis där uppe i norrland. personligen tycker jag det ser ap skit ut,hör kanske hemma på en epa traktor men inte på en M3 E46. helt rätt stuk annars förutom färgen då! köp bara :) |
Lars Jakobsson |
Gillat inte insuget och den historian heller..ser för jävligt ut.. Annars helt ok, priset lika så... Min älskling: Länk |
| det går ju fixa med lite ny färg .. inga större kostnader heller ;) | |
| grymt fin bil=) | |
|
"Flickan" haha Länk |
|
|
Tycker bilen har helt rätt stuk! Skitsnygg enligt mig! Tycker också att motivlacken är snygg men att den inte klär på en M3. Tycker också att karossfärgen är kanonsnygg! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Motivlacken m.m. är det bara att lacka över om man inte gillar den. Sen så är www.flickan.com relativt känd i motovlackeringskretsar, har dessutom cirkulerat i bilsport. Iövrigt kan jag bara tacka för d snälla kommentarerna. // |
|
|
Japp, jag har hört talas om henne ett flertal ggr innan. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
M3Kompressor |
Jepp, den där bilen är verkligen fin, Jag kan gå i god för det enorm fina skicket. :) |
| hm vart tog bilen vägen??=/ vad var priset på den? | |
| Såld :) | |
| hm vad var priset?=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.