|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på om alla e34 modellernas kondensor på alla olika typer av e34. Typ om 520/525:ans kondensor passa på 530 alt. 535 eller tvärt om ? | |
| Kondensor med part nr:64536965952 som skall sitta i 525-92 sitter även i följande E34:or = Länk enl realoem.com iallefall så alla E34:or verkar ha samma modell på kondensorn. | |
|
perfekt Stort tack för hjälpen Hewi |
|
| E34 och E32 har även samma kondensor. Bra att veta om man letar begagnat. | |
|
525tds (och även M5 tror jag) har annorlunda kondensor. Finns även flera trådar om detta förut. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jag tackar för alla svaren och jag tvivlar inte på att det skrivits inlägg om detta förr då det mesta som rör bilarna har varit uppe förr men när man söker på kondensor så dyker det upp minst ett 100 tal olika inlägg om kondensorer som inte har med passformen att göra. | |
|
- Erik W Jag måste nog byta min kondensor...kan du sprida lite ljus över om från vilka andra modeller som kondensorn passar? Hälsn/ Andreas |
|
|
Köpe en ny istället,du biter dig själv i tummen annars,kostar ca:2500kr,då vet du att en är OK+ att du har garanti. Köper du en beganad vet du ej om den är OK,dom har ingen möjlighet att provtrycka den och lämna granti på den(på skroten),och dom bruka kosta ca:1500 kr för en beg. har precis renoverat min klima och jag vet hur det är med beg grejor till AC anläggningar. Så blir det en massa mekande i onödan,du måste demontera fronten samt elfläckten till kondensorn. Jensa |
|
|
Jag köpte en ny kondesor till min E34 från Tyskland på eBay av en firma som heter OTOTelie. Kostade mig strax under 1300kr med frakt fram till dörren. Iofs pirat (Taiwanfirma som jag ej kommer ihåg vad dom heter) men det var perfekt passform och funkar som den ska. Jag skulle aldrig välja ett begagnat alternativ, vem vet hur länge en sådan håller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.