|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Har problem med min smg 1 låda undrar om någon har haft liknade problem. mitt problem är när jag växlar från 3 an till 4 an missar lådan och det rasslar till ca 1 var 5 växling, men om jag har kraftigt gas pådrag händer inte detta , för övrigt funkar lådan perfekt. har nu bokat tid hos wulkes i gbg på måndag. hoppas på tips från någon som har haft liknade problem MVH Dennis | |
|
Hej igen. har fått massa tips genom att läsa på detta forum, batteri reset ta av plusspolen 20 min, detta har gjort att bilen växlar ok ca 4- 5 mils körning. sen kom problemet tillbaks. har nu fått tipset att mobilen stör ut styr donet till växelådan, gjorde ny batteri reset och och märkte stor skillnad med avstängd mobil. nu står bilen på wölkes i gbg och dom har programerat om mjulvaran i min bil.så jag åter kommer med mer info. kan verkligen rek wölkes i gbg super bra motagande,kunnig & trevlig personal mvh DENNIS |
|
| Skumt! Hehe. Vad har du för mobil? | |
|
en nokia alla tegelsten en sån uppvikbar med tangent bord. skall hämta min ögonsten på tis hos wölkes, och då skall smg lådan testas. vansinnigt rolig låda när den är ok. |
|
|
Dennis: skriv några rader om hur mobilen stör ut lådan? Z MMM Coupe |
|
|
Hej igen nu är alla mina problem lösta, vill taccka inge på Wölkes, som hjälpte mej Vi fick tag i en utbyteslåda från en krockad bil som hadde gått 1800 mil och så bytte dom kopplingen, nu går min m3 som en dröm. |
|
| Får man fråga vad kalaset landade på? =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.