|
|
|
|---|---|
Sigge84 |
som rubriken säger... finns det någon sida där man kan beställa blå intrument belysning till mätarhuset? eftersom jag vill inte ge mig in på att ens försöka slipa bort det orange plast-lagret som säga ska finnas. (bilen är en E36 från -97) all förslag uppskattas... sen Ac-enheten... vet nån var man får tag i sånna dioder som lyser blått? dom sitter i nån slags liten kub. trodde att det bara var att dra ut dioden men neeej den lilla dioden dog =)) hihihi iaf... tacksam för all tips/info. |
| www.realcar.se www.elfa.se burde ha | |
|
Men köp plasmamätare för guddskull, det är nya mätartavlor man sätter över dom gammla (så det är lätt att återställa), finns i vitt o grått, och eftersom det är plasma lyser dom VÄLDIGT blått och varje litet streck lyser lika mycket, man ser inga ljuspunkter alltså. Runt 1100 :- på stylabilen.se , jag har det i min, är kanonnöjd! Sen har jag satt i blå lysdioder i färddatorn och knappar, så det är rätt så blått här & där. Min bil -> Här ser man plasmamätare och färddatorn, Länk Sätt inte dit blå lampor i mätarhuset, det blir bara b-js, satsa en tusing och få det SNYGGT! |
|
Sigge84 |
tack båda två...! Ska kolla med plasmamätare.! jo färddator samt vindruteknapparna har jag redan konverterat till blådioder. men Ac-Enheten (den digitala) hittar jag inget som kan ersätta. |
|
men är det svårt att montera i plasmamätarna sen då? hur får man loss hela skiten och mätarnålarna och så då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.