|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
skulle vara kul med en m träff så snart som möjligt | |
| Japp, jag håller med :) | |
|
Kom till Brostugan i Bromma på måndag mellan 18-21. BMW träff då!! Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
Jag tycker dock att träff varannan vecka är för sällan! =) Min sida Länk |
|
|
Jojjem5: vore jättekul OM jag hade haft M5an kvar;) Nu åker man tyvärr Audi, men om du tar medpassagerare, så...;) Min gamla pärla: Länk |
|
| Jag e på.... som vanligt... | |
| inga problem vill du åka med så får du det | |
| så när blir det av säg ett datum eller dag | |
| hahahah nu såg ja tjena grannen ahaha ja det är bara komma ner | |
| Vi M-bilar kan väl parkera i klunga på Brostugan nu på måndag :) vilken hörna tycker ni passar bäst? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag ska försöka komma loss! MVH Patrik |
|
Fan jag jobbar bara kväll denna månad men jag vet inte om min E30 passar in blad alla finna BMW:en på Brois men man skulle ha nån soft ficka träff i Rosenhill på bög baren nån lördag lr nåt de hade vi med Skodaklubben de var trevligt vad sägs om de?? Vatanen_AVE |
|
|
Står det BMW på emblemet så passar den in alldeles utmärkt :) Har fixat barnvakt, laddat batteriet(kameran) och tar bilen till jobbet imorn så jag kommer tidigt till Brostugan. Och Aftonbladet lovar fint väder, om man nu kan lita på det ;) |
|
| Jag tittar förbi med nån M-bil. | |
|
Det blev en liten M-knippe som dök upp, trevligt :) Här är lite bilder från kvällen: Länk |
|
| blev träffen av då. ingen som har bilder eller? | |
| haha oj .. JAAAA jag e nyvaken heheh | |
| :) | |
| E39:an är minst 500% snyggare än E60:an. Håller ni med? | |
| Iallafall 183% snyggare, rätt olika bilar tycker jag men E39 ser elakare ut :) | |
|
E-39 ser bedagad ut, man ser tydligt att det är en design från mitten av 90-talet! Mvh, Steaman MB C32 AMG -02 L-R Discovery V8 -01 BMW 316 ti -02 BMW 650 CS Scarver -04 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.