|
|
|
|---|---|
|
Har ett litet skönt problem så här snart i semstertider. Gäller en Z4 med ACC. (Stora klimatorn) Startar bilen idag och det kommer bara värme ur alla utblås. Oavsett hur jag ställer graderna så är det bara värme som kommer från utblåsen. (Mycket värme också skulle tippa på MAX värme). Z4 har en knapp där man kan få max kyla och max blås, trycker jag in den knappen kommer det också bara värme, provat att köra manuell fläkt liksom auto utan skillnad. AC slangarna de i aluminium i motor rummet är kalla om jag känner på dem. De är inte extremt kalla men de är kännbart kyliga. Lagomt kul så här på sommarn. Och verkstaden har inte ens tid att koppla upp till datorn förrän om 2 veckor. Någon som har några goa idér vad det kan vara? Mvh Kristian | |
|
Fick en tid för kontroll av problemet på BMW Group Göteborg. Och när jag satte mig i bilen för att åka dit så fungerar allt som det ska. Skumt. Låter det vara så länge, se om det uppkommer. Kanske bara var någon ventil som hängt sig, och nu släppt. Eller att bilen gjort en omstart. Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.