|
|
|
|---|---|
|
Hur skall intensivrengöringen fungera på en e38? Tycker att vätskan tar aldrig slut trots mkt spolande. Tror mig använda funktionen genom att trycka på spaken in mot navcentrum. Gör jag fel? Har inte haft detta problemet på tidigare BMW som villigt käkat upp intensivrengöringen. -Phil | |
| Alltså vilket problem =) | |
|
Ett enormt problem! -Phil |
|
| Har du kollat att spolarpumpen fungerar för intensivrengöringen,den ska bara starta någon sek sedan startar den vanliga spolarpumpen. | |
| Är det inte så att den bara går var 5'e spolning eller så? | |
|
>InfiniteObscurity, Nä det är spolningen till framlyktorna du tänker på. >WAN ok misstänkte att den funkar ungefär så, får försöka ta hjälp av någon som spolar. Har redan försökt se skillnad på nivån. Tyvärr ser det inte ut som det går åt ngt. -Phil |
|
| Intensivrengjøring blir aktivert gjennom å trykke knappen på enden av spaken inn mot navsentrum. Den er og merka med ein S. Nivået skal reduserast når du bruker den. På min så skal eg ikkje bruke intensivspyling meir enn 2-3 ganger så vises det godt på nivået. Når intensivrengjøring blir aktivert, spyles frontrute og lykter og vindusvisker går ca 6 ganger før den stopper. Spyling skjer i to korte intervall med kort mellomrom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.