|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara ge lite beröm till M-bilar i Västerås, skickade dit tjejen idag för att köpa styrservoolja, hon kommer dit och berättar vad hon vill ha, dom undrade om hon vill köpa 1 liter eller bara fylla på behållaren så hon tog det sista alternativet. När han fyllt på olja, provkörde han bilen och allt va som de skulle! Men dom ville inte ha nå betalt, det kallar jag service.. Man hör att det finns många Bmw återförsäljare som inte "bryr sig om" sina kunder, men de fick ja motbevisat idag!! Eller var det för att det va en tjej som ville ha hjälp!? =) M-BILAR VÄSTERÅS! | |
Gemini__ |
Har också bra erfarenheter av M-bilar i V-ås. Iaf reservdels/service-sidan. Har inte haft mycket med säljsidan att göra ännu, de har varit trevliga de få ggr jag har pratat med dem iaf. Läste dock i Expressen för någon vecka sedan att en presumtiv kund blev illa bemött hos M-bilar i V-ås. Vad jag förstod var det bilförsäljarna som inte var i sitt esse, vilket resulterade i en insändare med en arg och besviken underton. Mvh: Thomas |
|
Jag har besökt M-bilar i Västerås ett antal gånger och personalen har alltid varit trevlig och hjälpsam. Rekommenderar dem varmt. Vid ett tillfälle då jag lämnade in bilen för ett mindre problem hade de sett fel vid bokningen och hade ingen lånebil inne och ordnade fram en kostnadsfri hyrbil åt mig. Sådant gör att man utan större problem kan förlåta en fadäs som att en naturligtvis i detta fall helt anonym ägare till en M3 försov sig vid ett tillfälle och att jag fick vänta ett tag på att bli insläppt. :) Jag har besökt dem med både min förra E46 och nuvarande E39. Jag vet att en del av personalen som arbetar på kundtjänst-/reservdelssidan besöker Autopower så sträck på er grabbar. Ni är värda beröm. Mvh Mikael |
|
|
Jag har också bara bra erfarenheter av dom! Mvh Per |
|
|
Reservdels/service sidan håller en mycket hög klass. Säljsidan håller inte lika högklass, men fortfarande rätt bra. Keep Your Distance! |
|
|
M-Bilar i Västerås får bästa rekommendationerna av mig. Speciellt "Tobbe" och "Peter" utan dem hade det bara blivit godkänt. Mvh, CE |
|
|
Jag är också mycket nöjd med deras reservdelsdisk! Duktiga och mycket hjälpsamma. Enda "dåliga" är att varje gång jag vart där så har det blivit en liten nyckelring, plast-crom till inredning, växelknopp, snöborste etc etc. Det blir alltid ett par hundra extra på smått och gott som INTE skulle handlas! Senast idag så skulle jag har torkapladsgummin, men slutade med topp till tjejen, och nyckelband till ;O) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.