|
|
|
|---|---|
|
Kör idag med 19" på min z3m men tycker att den blir för hög med så stora så jag funderar på om jag ska byta ner mej till 18" istället + köpa fälgar med rätt ET så man slipper köra med spacers. Nu till det stor dilemmat: VILKA SKA MAN HA???? Skulle gärna ha bbs lemans men plånboken skriker nej rakt ut. Ni som har 18" på era z3m vad har ni? JÖRGEN | |
|
Jörgen! Vad har du för nittontummare? Är du intresserad av att sälja dem? =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Det är alession F1. Jag har inte bestämt mej hur jag ska göra än. Dom är som nya. fram 7-8mm kvar o nya bak. JÖRGEN |
|
|
ASA Racing GT black tror jag skulle sitta riktigt fint. Försökte länka men det gick mindre bra så du får titta in på Gummihuset själv. /Andreas |
|
|
Helt rätt 19" på en Z3 blir inte snyggt. Jag gillar Breyton Vision och BBS RK, åker själv med ATS DTM, fast inte på en M bil då. /Fredrik |
|
|
Rullar med Antera 309or 18", 8,5" fram och 10" bak. Riktigt stilfullt med dom kromade fälgringarna men blir tyvärr skitigt efter bara några mils körning. /PG |
|
|
pgr69: har du några bra bilder på din bil med fälgarna? JÖRGEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.