|
|
|
|---|---|
alex_328 |
Jag har funderat på att montera en liten 7 " Tv i fornt panelen Tänkte ta bort lilla färddatorn och andvända det Rektangulära utrymmet dära .. ( borde vara perfekt för en Skärm av circka 7 "" ) undrar om någon satt dit en DVD skärm ev. tv ..? vilka är motten ? o vilken skärm passar där .. helt utan att göra förmycket modefieringar ?.. Visa gärna Bilder .m.m hur ni har gjort ? och ev. länkar till saker som kan passa där ! finns det några andra ställen som ni satt era saker på ? |
|
Hade dvd och skärm inmonterat i min e36. Säljer det pga av att bilen blev inlöst av försäkringsbolaget. Länk |
|
| locke: va vill du ha för den? | |
| 2000:- Skärm,ram,kablage och dvd. | |
|
Köp rubbet för 3500:- Länk |
|
alex_328 |
Locke Hur monterade du skärmen ? .. äre mycket ny fiken .. passade den bara in där rätt av eller ? |
| Gjorde en ram runt skärmen av trä som jag "plastade" in. Sågade även av plastflärpen där ciggutaget sitter men det skapade inga problem. Fick lite hjälp med själva byggandet av ramen runt skärmen. Skulle vilja haft skärmen lite högre upp men det är lite mera jobb. Dvd med Mp3 är ju faktiskt rätt skönt 4.7 gig musik man behöver ju inte så många skivor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.