AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.439

Hur laga buckla på bilen?

ba
92
badboy81
120i -06
Ar nere i tyskland just nu och ser fotbollsvm och bilade ju naturligtvis med min 120 och i berlin sa parkerade jag utanfor vandrarhemmet eftersom det var ju en ratt sa fin gata.
Och tror ni na javel har sparkat pa framskarmen!! Och ringer ju direkt och anmaler det till BMw orginal och naturligtvis sa blir det ju dyrare nar det ar utomlands, endast 5kkr med moms. Man blir ju inge less. Ar ingen hart veck pa skarmen utan mer som mjuk intryckt. Tror ni sant gar att trycka ut, alltsa na foretag som kan gora det
foresten bilen gar ratt sa bra i 220kmh
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Länk hoppas dom finns nära dig

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Ji
84
Jidde
120d -06
Tråkigt att sånt händer. Var själv nere i förra veckan, men klarade min V50 utan några skador... som tur är då den ska säljas snart :)

Hade dock en en buckla på den tidigare (dörruppslag) och det fixade cardent skitbra. Syns ingenting.
ba
92
badboy81
120i -06
Verkade vettigt, men jag bor ju i lulea sa det ar ju lite val langt.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kontakta Christian Karlsson på automiracle dom ahr jag god erfarenhet av 086123300 och åk förbi dom på vägen hem de kan nog fixa det medans du väntar och jag gissar till under halva kostnaden mot omlack gissar jag.
Asken
ba
92
badboy81
120i -06
Asken, OK vad tror du det kostar ? forstar att det ar svart att svara nar du inte har sett skadan, men det ar ju bara en mjukinbuckling pa ca 15cm och gar inat hogst 5mm
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Prata med proffsen själv. Vill man ha bilen fin kostar det pengar och det proffs jag rekommenderar är bäst och väldigt prisvärd. Så lång kanske måste lackas ändå. Allt hänger på arbetstid jag är ingen buckelprofet, bara fet;)
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.