|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Jag har ett problem. Min 750, tillverkad 06/98 med Navi/TV samt DSP och UTAN cd-växlarförberedelse skall utrustas med en original CD-växlare från BMW. Det är vad jag förstår fördraget nästan hela vägen bak pga. navi-kabelstammen. Hur löser jag detta och vilket CD-växlarpaket skall jag ha av följande: Länk Förenade Bil har beställt en 65120139330 till mig. Först beställde de en helt fel anläggning (65120137910) för bilar utan Navi så de har uppenbarligen inte full koll själva. Jag undrar ifall det inte är 65120137911 som jag skall ha? Snälla hjälp mig, förstår verkligen ingenting av allt det här och hur man installerar osv! :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit | |
|
65120137911 verkar det vara Mvh Björn |
|
|
Jo, så tänkte jag också... men jag har ju även DSP - står ju inget om på 911an? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
vad kostar cd-växla Noah Brown |
|
|
Cirka 5,7tkr för slutnr. 330 och ca 6,3tkr för slutnr. 910, 911an vet jag ej. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag byggde en mini PC samma storlek som min BMW CD växte Med 350G HD med filmer och mp3 Och en USB to BMW DSP Så jag byt ut min 6 cd för 600 cd Den starter to 15 sec och är helt automatik (ingen extra kontroller) Allt styrs med BMW egen kontroller Jag får också den mp3 tag info in den OBC display Den har kostat mig barra 10000:- Noah Brown |
|
|
Hade varit skoj med vidare detaljer kring ditt bygge Noah. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
ring mig 08 912885 Noah Brown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.