|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla vad panelen tycker att bilen är värd vid ev. försäljning. Bilen är i ett väldigt gott skick, aldrig omlackad, repfri samt dörruppslagsfri. Tidigare ägare har regelbundet Mr Capat bilen, jag har valt att sköta lackvårds biten själv istället. Bilen har helt okej vinterhjul, samt bra sommardäck. Nyservad för 1 månad sedan. Den har gått ca 13 000mil. Bilen har utrustning: Skinnklädsel, montana grå. 0210 DSC (Antispinn + antisladd) 0245 Elmanövrerad ratt med minne 0256 Sportläderratt med multifunktions+farthållare 0302 Stöldlarmssystem med fjärrmanövrering 0313 Ytterbackspegel uppvärmd inkl infällningsfunktion 0314 Eluppvärmda spolarmunstycken 0337 M SPortpaket 0403 Glastak elektriskt 0423 Velour mattor 0430 Innerbackspegel och ytterbackspegel aut avbländbar 0440 Icke rökarpacket 0453 elstolar fram, förstarstol med minne 0464 Skidsäck 0465 Fällbart baksäte 0473 Armstöd fram 0481 Sportstolar 0494 Stolsvärme 0500 Strålkastarspolning med intensivrengöring 0508 Parkeringsavståndskontroll 0520 Dimstrålkastare 0521 RegnSensor 0522 Xenon-ljus 0528 Automatisk ytterluftkontroll (AUC) 0529 Mikrofilter 0542 Check-kontroll 0555 BordComputer V med fjärrmanövrering 0564 Innerbelysningspaket 0602 Färddator med TV 0609 Navigation system Professional 0629 Biltefon m. kartläsning fram och bak 0676 HiFi-Högtalarsystem 0705 Sportchassi II 0710 M Läderratt 0775 Innertak Antracit 0788 BMW LM hjul individual 0970 Businesspaket Resterande info samt bilder hittar ni under: Länk Så vad tror panelen att bilen kan vara värd? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk | |
|
I mina ögon, ett slutpris på runt 120 - 130 000 kr. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Tror som Mugge på ett slutpris mellan 120 - 130 000 kr ev upp mot 135 000 kr pga mycket utrustning och bra dokumentation. /Rickard |
|
|
Mycket svår bil att värdera... Importerad = drar ner värdet, men mycket utrustning som drar upp värdet. Jag tippar runt 120.000 kr som slutpris om du väntar ut rätt köpare. Snabb affär tror jag att du får 10' mindre än detta. Jag sålde själv farsans jobbarkompis 523iM -00 (svensksåld) för 138.000 kr för ca en månad sedan. Satte ut den för 138' och prutade inte en enda krona. Bilen hade den "vanliga utrustningen" (komfortpkt m.m.) som de flesta andra svensksålda av M-paketsbilarna, enda extra var 18" fälgar. Bilen var dock mer eller mindre exakt som en fabriksny i skicket, samt nybes, nyskattad, nyservad m.m. Lycka till med försäljningen! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Tänkte lyfta denna tråden och kolla vad man kan få ut för bilen. Satt och slösurfade och så dök en bil upp som jag tittat efter i 1½ år. Så om jag kan få ut vettiga pengar för min bil så ser jag ingen anledning till att behålla min. Så vad tror ni jag kan få ut för min bil? Bilen har 17" Schnitzer Copy vinterhjul med mycket mönster kvar och M-parallell 37 med nya däck fram och mycket bra däck bak. Säljer helst utan Parallellfälgarna så gör gärna två slutpris värderingar, med och utan 18" fälgarna. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Synd att det inte var en touring, då hade jag varit mycket intresserad! :-( Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Man kan inte få allt, livet består av kompromisser =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
antar att du fått sålt bilen eftersom du numera äger en "540iM/6 -00 " vad gick 528:an för om man får fråga? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Det stämmer, vilken koll =) Den gick för 125 000 och då fick köparen den på 15" med åretrunt däck på fälgar som ser ut som plåt. 17" Vinterhjul och 18" M-para behöll jag. Köparen ringde igår och tackade för en bra affär. Han var mycket nöjd med bilen. =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.