|
|
|
|---|---|
|
Hej. Det går inte att fälla fram sätet pga att vajern har gått av. Hur gör man för att demontera stolen så att jag får dit den nya vajern. Orginalstol i M3 coupe 94. Stefan | |
| Lossa 4 skruvar som sitter i skruvade i golvet. Sen är sätet löst... | |
|
Hej. Ja problemet var ju inte att få bort själva sätet utan att ta i sär själva sätet så att jag får dit den nya vajern till sätesfällningen. Eller kommer man åt det om man tar bort det o vändet upp o ner på sätet eller måste man ta bort dynor o stoppningen. I så fall hur.. |
|
Lars Jakobsson |
Känn efter med handen under sätet så känner du en hake som vajern ska sitta i, kommer inte ihåg hur det är dragen men verkade inte vara speciellt komplicerat. Min älskling: Länk |
| Jag vet ju vad vajern ska sitta fast under stolen men problemet är ju hur jag får dit vajern uppe vid hantager som man lyfter med handen när man ska fälla fram sätet. den nya vajern är ju ca:50 cm lång så det måste ju vara ett fäste precis innanför det lilla hantaget. Det är ju det som är problemet att komma åt. | |
| Nu vet jag inte hur de ser ut på M3 stolen men jag bytte i min 325 och då gick de att vika av klädseln och då kom man åt det lilla handtaget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.