|
|
|
|---|---|
|
Någon som har bild på vardera färg på bil? vad e det som skiljer dessa ifrån sig? någon mer "blåare" än den andra eller? vad tycker ni? om ni fick välja någon av dessa kulörer? Mvh | |
|
Har nu hittat bilder på dessa färger.. har bara grymt svårt att "bestämma" mig för vilken av färgerna e snyggast? kom gärna med era synpunkter.... |
|
|
Daytona är snyggast, så klart ;) Nejdå, båda två är väldigt läckra. Technoviolett är lite blåare i nyansen, och jag inbillar mig att den innehåller lite mer metallic. Jag tycker att Daytona har lite mer djup, och är lite snyggare. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Min är technoviolett och jag tycker färgen är oerhört läcker! Vilken av kulörerna som är snyggast är en svår fråga.. kanske passar daytona bättre på 5 Serie och Techno på 3 Serie... Jag skulle också ha otroligt svårt att bestämma vilken av dessa färger jag tycker är snyggast.. Enklast är nog att ställa 2 bilar med vardera färg jämte varandra och begrunda länge;) Bilder brukar oftast inte göra bilen rättvisa. jag vet sj att min bil nästan kan skifta i nyans i olika ljus (svart/blå/lila/grå helt broende på ljuset) ibland när jag tittar på bilen i garaget ser den inte alls ut som när den står ute på gården. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Wingard: ja bästa e att se dessa färger IRL innan man bestämmer sig.. men blir nog lite svårt att hitta en av varje färg på samma parkering..:-) ps. du råkar inte ha vägarna förbi sthlm tillsmaman med kalle? :-) |
|
| Technoviloett av de 2 du nämner...men snyggast är Madeirasvartmetallic:-) Länk | |
|
Jo jag bor bara ca 50 mil från sthlm så jag kan ta en sväng upp bara så du får kolla på den lite;) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.