|
|
|
|---|---|
alex_328 |
Jag har en bmw 328 e36 .. sedan Har en mds ogrnal låda med tillhörande basar .. Lådan är vädlrigt står .. preics så den fick plats i skuffen , ficl lirka in den .. Nu står basarna och slå in mot baksätet . Men jag Undra nu som ni har e36 sedan ../ cupe .. hur har ni era basar ? DVS orgnial lådor .. inga spcial byggen .. har ni basarna så att dem slår innåt eller så att dem slår utåt .. ? tacksam för svar.. |
| Lyssna ut själv vad som låter bäst med dina grejor samt musiksmak , prova också med att fasvända. | |
alex_328 |
fasvända :S ?? |
|
Hallo Fasvända betyder att du skiftar + & - så den slår på "fel" håll. I min 328:a fick jag bäst ljud med min MDS dubbel 10:a om den stog och hade högtalarna mot högersidan med typ 7-8 cm mellanrum dvs längs med bilen inte på tvären. Så man fick stor volym luft bakom lådan och ett litet utrymme framför, det e bara o vrida o testa runt.. |
|
alex_328 |
mina fete låda får jag kanpppt in i bilen som den är nu .. kommer aldrig få den på sidan . ska bygga en bandpasslåda sen .. endå.. ! |
alex_328 |
oj glömde. hur stor skillnad är det på att ha skidluckan öppen och inte ? ... någon som provat .. vill ju inte ta bort den i onödan ,, |
| Ganska stor skillnad. | |
alex_328 |
Vart får man tag på ritningar till bampass låda ? .. någon som kan skicka länk ? |
| Är det Fanatic 12-R eller Fanatic 12-Power ?? Till Fanatic 12-R finns låd ritning här:Länk men till Fanatic 12-Power finns bara ritn på basreflex så den spelar nog inte bra i bandpass. | |
alex_328 |
Hewi jag har i alla fall fatboy upphägningen antar att inte båda av dem du skrev har det :S |
| Du får nästan kolla med MDS om dom kan hjälpa dig med element typ samt lådritning. | |
| vad är skidlucka? | |
| Nedfällbart armstöd i ryggstödet bak med en lucka bakom som öppnar ut till bagageutrymmet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.