|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Soling..det var ju rätt snyggt men visa gäran emr bilder så amn ser lite bättre :D,,,, Jimmye när kommer bilder?? | |
|
Jepp, ska fixa lite bättre bilder. Lägger upp odm i den här tråden sen så ni/du vet : ) Simma lungt! // Sjöling |
|
|
Bilder kommer, har så j*vla mycket just nu. jobb osv, osv. Ni vet :( Men de kommer!! i helgen hoppas jag! Mvh: jimmy |
|
|
sweet!! vill se aset nu :P Simma lungt! // Sjöling |
|
|
har nu fixat bilder. dock så kom några (typ alla) monteringsbilder bort !?! suck! aja den klara produkten finns (observera att bilen ej är tvättad, den är ej polerad och vaxad som den är nu :) och jag är ingen mäster fotograf. Därför syns inte angeleyesen utan bara ett blått sken? någon som vet hur jag ska ställa in kameran? har en ixus 55. Det som saknas nu är en toning och en sänkning. Kommentera! pos och negativa saker !! Håll till godo! |
|
|
glömde länken! Länk |
|
| Ser ju riktigt fint ut!! GJ ;) | |
| tackar! | |
| snyggt som fan :D | |
pg_ice |
jimmye: dra ner "exposure" några snäpp 325an : Länk |
|
Blev ju riktigt snyggt! du har inga bilder på hur den såg ut innan? ;) Var har du köpt baklyktorna? |
|
| Kanonsnyggt! | |
|
tackar! pg_ice: skall testa det! tack! fredrik h: på stylabilen.se kostar runt 3000 har jag för mig! grandy: ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.