|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet historiken, eller har kollat på den? Vågar man köpa en såpass trimmad maskin utan att ha tillgång till en jättepåse pengar;) anons: Länk sida på garaget.org: Länk | |
|
Hej! Utan att veta vad det sitter för trim i bilen kan jag nog säga att 50 hk effektökning är inget du ska behöva oroa dig för att bilen slits något märkvärt mer, det kanske sitter andra kammar, kolfiberinsug, avgas o en mappning. Mvh MATHIAS |
|
|
Vid en anblick under huven ser jag att det sitter std insug, säljaren förklarar en del vad den är preppad med. Slå han en signal:) Mvh Mathias |
|
| ...den lättaste metoden för säljaren att kunna backa upp ett påstående om effekt är väl att baxa upp bilen i en Rototest VPA t.ex. för 1.000 SEK och få svart på vitt vilken effekt som ruvar... Innan man har gjort det är det mest spekulationer & gissningar... | |
|
Det borde vara mer gjort än vad som står i beskrivningen om den ska lämna 370hk är min personliga fundering... /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| Jag skulle hissa den bilen & kolla underredet också, den sänkningen lär ha orakakat en del skador både här & där... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.