|
|
|
|---|---|
STi |
Hej ! Är bara lite nyfiken på värdet på min pärla. Exteriör: Det är en Diamantschwarzmetallic sedan (shadowline) med M-Technic 2 paket från fabrik som är helt original utseende mässigt dock sitter det vita blinkers fram å på sidan, bak är det röda lysen(finns original också gula blinkers å gul/röda bakljus). Ögonlock är monterade. Dimljus 15" MiM fälgar med bra däck. Interiör: Inredningen består av pilotlampor i backspegeln elhissar eltaklucka fullskin stora färddatorn svart innertak skisack nackstöd bak. Ljud finnes JVC Mp3 spelare som läser sd minne och vanlgia skivor finns en hel del anslutningar minns inte alla. Slutsteg å baslåda finns också. Motor: M20b25 13800mil Iordninggjord topp, allt är nytt inklusive ventilstyrningar. Inslipade ventiler och säten toppen har även blivit portad. Och vi passade även på att montera en 284graders Dr Schrick kamaxel. Ny kamrem och spännare, nybytt olja å filter. Exktraktorgrenrör. det som fattas just nu är mappningen av det hela men det ska göras givetvis. (Har hittils lagt ner 18200 på renovering och portning av toppen). Kaross: Fjäderbensstag fram (OMP) sänkningssats 60/40 Rost? hade fått lite efter en lastskada på bagageluckan, men har nu lackat och monterat en ny heltrost fri. Under har jag inte lyckats hitta en endaste antydning till rost och jag har letat tro mig, lacken är fin. Aldrig vinterkörd vilket märks. Har säkert glömt en massa. Vet att det är svårt att säga vad en bil är värd utan att köra den och se på den. Men ni kan ju uppskatta sådär mellan tummen och pekfingret. Bilder finns i min profil. Dock är inte bilderna dagsfärska. Tacksam för svar MvH Jimmie |
STi |
Tillägger en sak. Givetvis så sitter det även styvare fjädrar iom den vassare kammen. |
|
Hej! Just "denna där" E30 325i verkar det vara ett extremt stort spann på,en del begär naturligtvis fantasisummor(anser jag), men får de sålt vagnen för det så är det ju bara att gratulera.. Jag själv skulle väl misstänka att om du får mer än 25 papp så har du haft tur,trots att den verkar vara i ett mycket fint skick.. Men sätt ut den för vad DU anser den kan vara värd,så får du ju se responsen.. Mvh Janne. |
|
STi |
Jag är inte intresserad av att sälja den. För skönare bil att åka runt med på krokiga vägar finns inte... Ville bara forska lite i vad den kan vara värd... Men mer än 25 måste den ju vara värd. En vnalig 320 i detta skicket ligger ju på dessa pengar... |
| Annonspris 35-40'kr. Prova så märker du responsen! Sälj den inte för 25! Det är för billigt! ;) | |
STi |
Ja precis så tycker jag att 25 är för billigt då kan man ju lika gärna behålla den. Men å andra sidan kanske det beror på att man vill ha så mycket som möjligt för sin bil, vad vet jag... |
|
Tja...Du har ju redan själv ett "ungefärligt hum" om vad du vill ha vid ett eventuellt senare försäljningsläge,så sätt ut den som sagt vad du själv tror att du kan få.. Min värdering var just min egen.. Mvh Janne. |
|
STi |
Jo det har du iofs rätt i "Janne T" men det är inte bra att sätta ut den på annons om priset är för högt, |
STi |
Fick 43 för pärlan vid affär ;) |
|
Antar att du ångrar att du "gav" bort den verkar som det var mycket/kul bil för pengarna med entusiasm värde på köpet:-) Mvh Danne |
|
STi |
När jag sålde den kändes det helt okej, eftersom jag hade en nyare bil på ingång (bmw) men nu såhär när man tänker tillbaka så saknar jag bilen ganska mycket. klart den roligaste bilen jag någonsin kört. SOm tur är så vet jag att den nya ägaren vårdar bilen lika bra som jag gjorde vilket känns bra... Ska hälsa på bilen nu till sommaren :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.