|
|
|
|---|---|
|
Tja är det någon som kan komma med bra tipps på trimm i alla former till min bil? en 528i -96!!!!!! Tack på förhand //Dennis | |
| Chip+sportluftfilter är väl det som ger mest för pengarna vill du ha mer sen så kostar det mkt pengar skulle jag tro. | |
|
325/525 insug borde du väl kunna ha? Är väl samma motor som i 328:an. Resultat på 30 hk bara genom byte av insug har förekommit. |
|
|
Vad hade du tänkt lägga i pengar? Det är ju oftast den avgörande delen när man trimmar.. //amullo --- |
|
|
Kan starkt rekommendera www.itsfun.nu MVH / Jacob |
|
|
Jacob.. Har du It´s fun på din bil? Vad är din erfarenhet av deras produkter? Dennis! Eftersom du skriver att du har en -96 528i så antar jag att du har en E39.. Till E39 528i med 193 hk så säger it´s fun org.193 hk -> chip 205hk och org 280nm -> chip 310nm. Priset på 2500:- skulle således innebära en kostnad på 192kr/hästkraft och 83 kr/Newtonmeter (under förutsättning att effekten är att lita på) Vad jag vill minnas så fanns inte E34 med beteckning 528i.. rätta mig om jag har fel.. //amullo --- |
|
|
Kamaxlar, spridare, chip skulle göra sussen men det kostar oxå en del! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Mest/bäst placebohästar per krona är väl ändå en väl avstämd slutburk. Eller vad säger ni? -Phil |
|
|
Trippla webrar, trimkammar och extraktor :D (det lär du vara ensam om) surt vid SBP bara... /Otto |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.