|
|
|
|---|---|
Hawar |
Kan detta stämma ? Länk |
|
haha det var det sämsta annons jag sett. Kan aldrig tänka mig att det står riktigt rätt till där. "Bild skickas inte med då BMW-broschyr är likvärdig" -bara en sån grej. |
|
|
Annonsen har varit upp i tråden om "roliga annonser". Milen stämmer förmodligen men annonsen är inte direkt genomtänkt om han verkligen vill sälja bilen... ___ //Ulf |
|
| 61 mil per år... Ok för att den svenska sommaren är som den är men hur trovärdigt är det?? Vore kul att se den dock. | |
| Bilen var kanske inte i bruksskick pga fel/krock som tog tid och kostade massa pengar att fixa, var avställd under en lång period därav miltalet. :) en teori bara.. | |
|
På en -01 med nybilsgaranti och vagnskadegararnti är sannolikheten låg för att den har stått pga skada. Det framgår väl inte om det är cab. eller coupe? Inte helt ovanligt att någon köper en cab för att bara åka de soligaste dagarna. Och har man råd med det kanske man inte är mer intresserad än att man utformar annonsen som han har gjort |
|
| Jo, men om bilen var helt söndermald innan reparationerna så e d kanske inte många som e beredda att köpa en så pass krockad bil. Det tror jag ägaren isf tänkt på, så han/hon lämnar in den "svart" istället eftersom det då inte finns några som helst dokumenterade bevis efter krock. Det enda som finns kvar förmodligen (vid otur) är en kass bil! Men som sagt, det VAR bara en teori, man skall vara väldig försiktig vid sånna annonser..ZzzzzzzZZzzz | |
|
Jag tror säkert att det är en schysst bil. Sålde nyss min morfars Volvo S80 -99 med 1.400 mil (!!) på mätaren... Efersom morfar nu är 85 år så hade han kört ganska sparsamt med bilen, troligen är det en gammal gubbe som ägt denna 330:n också... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Jag hoppas verkligen det för hans skull men, jag tvekar grovt att en 85åring skulle köra en 330 coupé. Ha d gött! | |
|
Bilar som gått väldigt lite brukar oftast strula, enligt min mening. Borde man inte få ganska mycket kondensvatten i oljan t.ex om den inte står i konstant temperatur... Det blev ganska dyra mil iaf för ägaren. Kostade bilen 400k så är det 508:-/mil. Om han nu skulle få begärt pris. :-) /chni |
|
| Bimmer330ci: Säg inte det! Brukar se en E46 M3 med en riktigt gammal gubbe i här i Göteborg. Även de gamla gillar snabba bilar. | |
| A men helt ärligt lägg ner nu! Hur många 80+are e d som glider runt i en 330ci eller värre, en m3a. själv har jag aldrig sett nån över 60 och jag bor oxo i gbg. nån finns säkert där ute men dom e f*n inte många kan jag säga dig! | |
| Bimmer330ci: Klart att det inte är många, men jag ville bara poängtera att jag faktiskt sett det eftersom du "tvekade grovt" att en 85 åring skulle kunna ha en 330. | |
|
Det finns en ~80 årig man som glider runt i en 330ci i området där jag bor. Det är ingen Lambo eller Ferrari vi pratar om ,det är en snabb bruksbil med roliga/bra köregenskaper. Mvh, /Wille |
|
|
Herregud va den här tråden har ballat ur!!!!!! Nästan så man själv måste ringa gubbjäveln själv o kolla hur gammal han e bara för o få tyst på alla snillen som spekulerar ;-) (synd att det e så sent...) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Rolex: Brukar inte gamla gå upp tidigt? Då är det bara några timmar kvar innan du kan ringa och fråga om hans ålder och bilens mil ;) Mvh, /Wille |
|
|
Vad är det som tyder på att det är en gammal gubbe som säljer bilen? Finns ju massor med möjliga anledningar till varför den rullat så lite som den gjort. Kan ju var att han bor utomlands och spenderar somrarna i Sverige och då kör sin pärla eller vad som helst. En kollega har en lirare på sin gata som köpte en 645 för något år sedan. Denna står i garaget hela arbetsveckan då han kör sin lilla japanare. På söndagen rullas 645:an ut och han och frun tar en tur med den. Själv hade jag inte kunnat ha en 645:a i garaget och inte använda den mer men folk är olika... ___ //Ulf |
|
|
hehe, fan va jobbigt det måste vara att va så misstänsksam här i livet. Gå ock kolla på bilen, får du känsla att det är nåt mysko med den så skit i o köpa den. Bmw bilarana har ingen kredit längre och det blir inte bättre av alla petiga typer här inne heller. Enbart stilrent!!!! |
|
| Som sagt jag HOPPAS verkligen att det är en bra och ärlig bil och som SAGT ville jag påpeka att man kanske skall vara försiktig! Vad är det vissa inte förstår?!! Och JA jag tvekar GROVT fortfarande! Over and F*****G OUT!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.