|
|
|
|---|---|
|
var köper man meguiars produktera? Micro har men fnns inte i närheten av Jönköping! MvH Bmw 4-ever | |
|
Enligt deras .com sida finns det två butiker + micro som säljer i sverige, detta stämmer nog inte riktigt. Bla. Biotec i malmö säljer väl också (rätta mig om jag har fel, de säljer kanske inte till slutkonsument): Länk /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Länk Säljer Meguiars och skickar gärna med post. /Forry Min bil Länk |
|
| Meguiars.se Länk | |
|
Var köper man bäst i Stockholm då? |
|
|
Tommy "The Polish Man" Andersson Optimusvägen 14 G, 194 34 Upplands Väsby 08-590 919 64 tommy@thepolishman.nu ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Och återigen, det beror ju på vilka produkter, Micro har ju det mesta från konsumentserierna och ligger säkert närmare än Väsby. | |
|
Har samtliga Micro sortimentet eller bara speciellt utvalda? Körde postorder tidigare men har man flyttat till storstan så bör man kunna åka tycker jag. Polishman verkar ha lite oregelbundna öppettider sommartid dessutom. |
|
| Jag tror definitivt att samtliga Micro har utbud, jag vet att de beställer hem från produktkatalogen annars om de inte har hemma... | |
|
Det får bli en liten tur till micro då helt enkelt. |
|
| Vilka produkter är du ute efter? | |
|
NXT GENERATION Speed Detailer NXT Generation Car Wash NR 40 Vinyl & Rubber Cleaner/Conditioner Tvätthandske och water magnet. Till att börja med :) |
|
|
MG 40 kommer du tyvärr inte hitta via Micro, den ingår i deras professional serie (Mirror Glaze) och Micro säljer ingenting från dessa, tar inte heller hem på beställning :( (Jag känner inte igen beteckningen NR 40 men gissar att det är MG 40 som du syftar på? Länk ) De andra grejjorna har de dock! Jag köpte nyligen en handske och en water magnet. Handsken försöker trilla av så fort jag använder den, jag blir tvungen att knyta näven för att hålla fast den.. Säkert gjord för tjocka amerikaner ;) Water magnet är jag också lite skeptisk till, den funkar just nu sämre än mitt sämskskinn men skall enligt uppgift bli bättre ju mer man använder den / tvättar den. /Marcus |
|
|
Darklight: JA det är MG 40 jag syftar på, jag klistrade och klippte ur min varukorg från MGs hemsida och där heter den av någon anledning NR 40. Jag har lite kvar, så det får väl bli beställa den på nätet. Jasså, jag har hört mycket gott om både "magneten" och "handsken". Jag kanske får tänka om? Har du provat några av deras polerprodukter? Börjar bli dags att lägga på något, och funderar på att testa MG. Eftersom bilen bara är en månad gammal behövs nog inte jättemycket förarbete, mest glans och skydd! :) |
|
|
Jag kör med: M83 M82 M80 M26 M20 NXT Tech Wax Sedan har jag använt nxt car wash det senaste året. Men... Tja. Jag vet inte vad jag skall säga.. Meguiars har en hel del bra grejjor, jag blir mer och mer missnöjd med NXT Tech Wax (har problem med fläckighet, kolla på meguiarsonline för en lång följetång :) ) Så, det jag är ute efter just nu är en klart "halare" yta än det jag får mha Meguiars slutprodukter (20,26,NXT), det jag tittar på just nu är CTI från Cyclo.. Men det är väl det enda jag riktigt saknar.. Så, jag kan inte rekommendera något egentligen, de har inga dåliga grejjor dock! /Marcus |
|
| Det är en djungel! Det är därför jag funderar på ditecbehandling... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.