|
|
|
|---|---|
| nu tycks m6 caben vara klar... vet itne om det är äkta bidler eller photoshop men den ser väldigt bra ut i alla fall :D Länk | |
|
Ruskigt snygg!!!! Enbart stilrent!!!! |
|
| det ända jag itne riktigt gillar är att bakdelen ser så himla hög ut annars är den kanonsnygg | |
|
nu kommer lite mer info.. Länk det är nu bekräftat från bmw att den kommer... oj oj oj va snygg den är.. färgen o allt är perfekt.. synd bara att man itne har råd |
|
|
Den är mycket snygg, även om jag personligen ifrågasätter en v10 i en cab... Min gamla pärla: Länk |
|
|
hittade lite mer bilder på den nya m6 caben Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Vilken snygging, en dröm! |
|
|
Grym som fan! Länk |
|
|
Och här kommer lite rörliga bilder: Länk Mastigt, men den väger in över 2 ton (305 kg mer än coupén) Det blir nog mer cruising än race. Om man har råd att cruisa med 2,3 liter/mil i förbrukning när det gäller stadskörning :) |
|
| enligt bilsport så väger den "bara" 220kg mer o inte 305.. 0-100 sägs gå på 4.8sek och det är ju nästan som hos coupen | |
|
räknefel. 220 är det. Men det är ändå 5 kg över 2 ton. |
|
| hittade lite mer info och bilder Länk .. gilllar den där inredning väldigt mycket.. tycker att det är så synd att b,w gjorde de där fula bakluckan :( det förstör ju så mycket på en annars så fin bil | |
|
nu har bmw släppt ut bilen och journalister världen över har fått provat bile.. är så grymt snygg i vitt Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
glömde dessa Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.