|
|
|
|---|---|
|
hej har fixat lån och är nu ute efter bil, såg på blocket en m3gt i dalarna till hyfsat pris men nu vill jag veta vad man ska tänka på när man köper gt och om någon vet omm den är fräch. Lika så har jag hört att gt motorn är lite speciel så är det dyra dellar, och går en gt bra eller är det som en vanlig m3 | |
Papageno |
I en GT motor så sitter där 2 seperata oljepumpar annan programvara så man får ut de där sista 9 HK Om det är mer som skiljer motorerna åt vet jag inte Det kan inte skilja sig så mycket i pris när det gäller service och underhåll En GT går lite bättre än en motsvarande e36 skulle jag oxå gissa på |
|
Hej, Är det den här det rör sig om ? Länk Synd att han inte har orginalfälgarna på.. Mvh Jimmy |
|
| det lär ju itne skilja speciellt mkt i prestanda men det är ju alltid kul o ha en speciell bil.. håller med jemej om det där med fälgarna | |
|
GT:n finns i få exemplar i landet och några av dem har varit rena vraken (t ex SGT 970 som stod länge på Mellströms bil innan de fixade till den och den gick vidare ut på marknaden), så kolla historiken på aktuella exemplar noga! Originalfälgarna är som sagt synd - men de går att komplettera upp i efterhand. Köp dock inte cab-fälgarna, som en del felaktigt tror är GT-fälgarna... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
ja det är den bilen som du hade på länk jemej. är det någon som vet något om den. Vad väger en gt? |
|
|
håller fullt med ovanstående.min granne har kört runt med sin gt hela vintern tills det blev för mycket snö så han bröt av front spoilern. en sån tomte... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.