AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
996

Hjälp med att hitta bil? har haft inbrottt inatt

Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
Hade inbrott i bilen inatt...han precis ut å se vad det var för folk,jag kände igen både bilen å killen men fick inte regnr riktgit!pym265 fickl jag det till,men det var fel..jag har namn å adress till killen,kan man inte få fram vad han har för bil genom det på något vis? det var en svart e30 med crom0lister,finns inte så gott om just såna här,vill bara koppla den misstänkte till bilen så ja e helt säker på vem det var!
Ci
531
CiM
325ciM-04
om du kände igen killarna, föreslår jag att du går till snuten och låter de leka sherlok holmes. säg bara vad du såg. lycka till.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

skicka sms regnr till 71456 så får du veta vem det är.

Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
snuten gör juh ingenting åt det =/
Fo
109
Foxracer
BMW 335Ix 2008 touring
VW Amarok
Du måste endå ringa polisen om du ingriper själv och det finns ingen anmälen inne hos dom på stöld så kommer du att få ett helvete kan jag lova.

Gör alltid en anmälan sen kan du fortsätta luska..
På denna länk kan du få fram rätt bilmodell genom att knappa in regnummer som är i närheten av vad du trodde det var... Länk

Mvh Stephan
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Du har sett vem det är & bilen han kör, vad är då problemet? Polisen lär väl göra något om du anmäler och berättar vad du har sett och vem du har sett, så dumma/lata är väl inte svenska poliser att dem lägger ner ett fall där det finns något att gå på... ?

Alternativt så löser du det själv, med risk för att åka dit ordentligt.
se
661
seb_540
328i M F30
Visst lägger de ner, jag hitta mina grejer på annons efter ett inbrott o berätta det för polisen - de gjorde inget.
E30 Beemah
om man jobbar på securitas är det annourlunda då??

E30 Beemah
Även om polisen inte gör nått så är det ett måste att ha en polisanmälan om du ska få ut nått på försäkringen.
Länk

slå in önskat nummer...

Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
joo jag vet juh vart killen bor å allt..är rätt så säker iaf! ska åka dit nån dag å se efter bilen,idag gjorde jag polisanmälan så borde ja få ut på försäkringen..hade dock ingen på bilen utan går på hemförsäkring,så kan max få ut 2k=/
Visa användare
139
Hemsö Danne
BMW 325 -87
och eftersom ja inte riktigt fick rätt regnr kan ja inte kolla på VV efter bilen...skulle haft förteckning på alla svarta e30s i just det området! men d e väl inte så lätt att få tag på=/
E30 Beemah
ring vv och säg hur det värkligen ligger till..gör dom värkligen inget åt det då,
så hör av dig till mig,,, så ska jag försöka fixa det med mina kontakter jag har..

mvh

E30 Beemah
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.