|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har för mig att det skirvits en del om att eftermontera stora datorn i bilar med lilla datorn. Det ska visst gå att göra, men hittar inte tråden.. (och ja, jag sökte men fick upp för många resultat) | |
| Jag har all info OM det gäller E36...? Isf kan vi ta det per mail. | |
|
Japp det gäller en e36! sallepwr@home.se är min mail. |
|
|
Jag har också funderat på att göra det. Om du orkar kanske du kan skicka över till mig också? ringen02@hotmail.com |
|
|
gärna till mig oxo ;).. de e lite bråttom ;) xelerator_2000@hotmail.com |
|
|
Vill oxå veta! boulejohan@telia.com JIK |
|
| Jag tog en del bilder osv när jag monterade stora datorn i min e36:a, dock var det någon koppling som verkar ha blivit fel, för medelförbrukning osv fungerar inte, har inte haft tid eller ork att göra någon större djupdykning i det än heller. | |
|
magican: Har du skrivit ihop din HOW-TO för eftermontering av stora OBC + CC ännu? Väntar med spänning.... ___ /Fredrik |
|
|
Jag testad skicka ett mail, men fick ej svar. Vet således inte hur man gör. |
|
| hade också velat ha informationen magican.. :) frippeee@hotmail.com | |
|
ja vart ju oxå intresserad av de där nu.. så gärna info till mig! men varför inte lägga upp på autopower? neo_joel55@hotmail.com |
|
|
Någon som har fått någon beskrivning? JIK |
|
| nope ;/ | |
|
vill oxå ha tony_s_85@hotmail.com |
|
|
Jajajaja.. va ni tjata :) Ska ta och fixa det till veckan. Skall för övrigt eftermontera CC i en bil från Lse, en sedan. Ska då passa på att ta en massa kort på saker o ting, glömde det helt o hållet när jag gjorde min egen. Så i veckan kan jag maila guiden, och lite senare även bilder. Vet inte riktigt när han har tänkt att vi ska göra det bara. Återkommer ang det. |
|
|
Hallå. Lite eftersläntare här men skulle jag också kunna få ett mail med intruktioner till bpandersson@hotmail.com? Tackar på förhand Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
|
Även jag e intreserad!!! :) markus.ramm@telia.com Tack |
|
|
Ja, inte har jag fått någon guide iallafall! Men men, den kanske kommer! Gott Nytt År! JIK |
|
|
Hallå Magican! Jag med, har precis köpt en e36 med "lilla" datorn, tänkte ev byt till STORA =) Vill du va så vänlig ok maila play_moby@hotmail.com oxå?? |
|
| hade vatt rikigt gött ifall du kunde skicka de ti majj osso....tack.....(kung_fu505@hotmail.com) | |
|
Skulle vara intressant. Tack sneable@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.