|
|
|
|---|---|
|
HAJHAJ Jag har nyligen köpt HAYNES bmw service bok på engelska och jag måste få säga att den är dålig SKITDÅLIGA bilder man ser knappt vad bilderna föreställer. Nu undrar jag vad BENTLEYS handböcker innehåller är det nått att ha. Vad jag vet så kan man beställa dom från utlandet. Vet ni av nån tillförlitlig sida man beställer dom ifrån Jag antar att man betalar över nätet. | |
|
Har köpt en Bentley för E34. Mkt bra, bra instruktioner, bra bilder, kompletta elscheman mm. På engelska förståss. Om motorrenovering är Haynes bättre men i övrigt är Bentley bäst. Försök på Ebay, där auktioneras iblan böcker ut. Annars Adlibris om du vill ha en ny bok |
|
|
Länk Har själv både Haynes och Bentley till E34:an och Bentley till E39:an och kan säga att Bentleys är klart bäst. Allt står dock inte i Bentleyn, tror inte att det finns någon manual utanför biltillverkaren som tar allt. Det som jag inte fått fram genom Bentleys är bla radio/bandare, bara att " det finns många varianater bla bla" Dock är jag nöjd med den, tar upp det som jag behöver till vardags. den, Bentlyn, är två delad ca 2000 sidor totalt Del 1 mekanik Del 2 El Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
|
EDIT: Finns även i Länk Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
| Jag har också Bentleys manual till E34, den är suverän! Gott om bilder, förklaringar och specar. Har lärt mig mycket av den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.