|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Joo så klart:) finns de nå blinkers som passar stuket? Bokki |
|
| De finns att köpa lite billigare på ebay.de (från seriösa stylingföretag). Vad gäller blinkers så tycker jag definitivt att projektormodellen med klarglas passar bäst med Hella-strålkastare (blinkersen finns både i kromad- och svart version). | |
|
Okej vet du va dom kommer å kosta i sek me frakt å allt? Bokki |
|
|
Seriöst stylingföretag? Jag kan inte se stylabilen som nåt annat än seriöst //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
a_wingard73: Jag kan ha varit lite otydlig i inlägget. Jag menade inte att de tyska företagen skulle vara seriösa I MOTSATS TILL stylabilen.se utan att de OCKSÅ var seriösa :D Jag kan annars rekommendera Stylabilen.se som jag tycker är riktigt billiga för att vara ett svenskt företag. Bokki: de billigaste Hella-strålkastarna kostar runt 3400:- inkl. frakt (sök på Hella + e36 på eBay.de). Blinkersen kostar runt 300:- Hella-lyktorna kostar 4300:- exkl. frakt hos Stylabilen.se |
|
|
HWH523 Har du några mer bilder där man ser strålkastarna på din bil??? Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.