|
|
|
|---|---|
|
Min diskant högtalare på passagerar sidan har lagt av, är det ngn som vet hur man tar av nätet ( för att kunna byta diskanterna??) har försöt ta av dem , men det känns som om de sitter ganska hårt och man vill inte ta isönder ngt... | |
|
Du får ta bort hela dörrklädseln. Har för mig att "näten" sitter med skruv på baksidan. //Hans |
|
|
Kunskap är till för att spridas! Länk z3_lets_remove_door_panel Z MMM Coupe |
|
| Ja det helt rätt som tidigare inlägg beskrivit, ta typ en spackelspade med lite bredd när du "bänder" bort dörrklädseln så klarar sig clipsen bättre. När du ändå gör intrång passa på rostskyddsbehandla dörrens insida med en tunn film. I högtalarfästet finns det plats för 2st diskanter, jag satte in 2st DLS diskanter, kopplade dem parallellt än otrolig skillnad mot original, de passade perfekt i original "hålen". Lycka till. | |
|
"jag satte in 2st DLS diskanter, kopplade dem parallellt än otrolig skillnad mot original" Med lite tur kan vad som helst fungera men jag skulle tro att dubbla diskanter i dom aldra flesta fall låter sämre än en. Speciellt om man köper en lite dyrare istället för två billiga.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.