|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått min m-front och sidor som jag beställt (tack razvan @ stylabilen.se) Nu undrar jag om jag saknar grejjer, så att jag ej kan montera min front. Dessa saknas: Länk #10 GASKET 5118191149 #14 FASTENER 54218251229 #15 HEX NUT 07119922832 #16 CLAMP 51128144769 #18 FLAT WASHER 07119936441 Är dessa vitala grejjer och någon kanske kan tala om för mig vad de är till för? Snälla hjälp! | |
|
Glömde! även nr: #7 PROTECT.RUBBER STRIP,CENTRE FRNT BUMPER 51118195304 saknas!! Mvh: Jimmy |
|
|
Alla grejer i inlägg nr 1 sitter på din gamla front, bara att flytta över till den nya. PROTECT.RUBBER STRIP som du frågar om i inlägg två behöver du bara om du inte vill ha nummerplåt fram utan bara en förlängning på skyddslisten. |
|
|
aha! har kollat nu på realoem, och det stämmer juh. Tack återigen Grandy! Ringde min närmaste bmw-handlare och spånade lite med honom, tänkte nämligen beställa ett par bromslufts kanaler till fronten. Han sa dock att jag inte behövde något rör upp till genaratorn från ett utav bromsrören, dock sa han att jag behövde en annan plastbit en STOR sådan, hette något med AIR DUCT på realoem såg jag. Behöver jag verkligen denna? ser ut som ett stort plastskal som ska sitta runt hela fronten, bakom stötfångaren?? någon som vet? Tack! |
|
|
Vet inte riktigt vilken del du menar, försök länka till den så blir det enklare. Om det är nr 4 på bilden Länk så behövs den inte, jag hoppade över den och vet att andra gjort det med pga att den inte är speciellt snygg. |
|
|
Grandy, den delen har jag. Vad är den till för? är den synlig? Det var denna jag syftade på: (nr 2 på bilden) Länk |
|
|
Den har jag aldrig bytt (nr 2 på bilden) Den delen jag länkade vet jag inte var den är till för, men har du den så sätt dit den. Den sitter innanför gallret. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.