|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har starka funderingar på att köpa en BMW 528 -98 med fullt M-paket. Importbil visserligen, men grymt fin! =D Enligt uppgift skall xenonljus finnas som utrustning. Men inga uppgifter om angeleyes... Har sökt här i forumet och vad jag förstått kom facelift med angel eyes först -01 (?). Jag undrar om man kan uppgradera smidigt oavsett om man har M-spoilern eller inte och söker dagsfärskt pris! =) Skicka gärna en länk där man kan beställa prylarna. Bilhandlaren sa att han annonserat bilen som -98 men att han trodde bilen var en -99 (flummigt värre...) och det verkar väl troligt eftersom M5 E39 kom -99 först!? Tacksam för svar //Marc | |
Ragemannen |
www.hova.com 7000:- något om jag minns rätt. Busenkelt att montera då till och med jag har lyckats. Sedan är för män |
|
Importbil visserligen... knappast nån nackdel. Kolla bara noga historik via service osv, mätarskruvning mm förekommer som bekant överallt. M-chassie och M-paket har funnits länge på olika modeller och relaterar väl inte direkt till t.ex en "komplett" M5, det är lite mera av allt i denna...) Tidigare brukade man glida över på nästa årsmodell på hösten, kolla med hjälp av ditt chassienummer (WIN) vilken månad den är tillverkad. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.