AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
722

Angeleyes uppgradering till 528 -98 med xenon? (m.m.)

Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
Hej!

Har starka funderingar på att köpa en BMW 528 -98 med fullt M-paket. Importbil visserligen, men grymt fin! =D

Enligt uppgift skall xenonljus finnas som utrustning. Men inga uppgifter om angeleyes...
Har sökt här i forumet och vad jag förstått kom facelift med angel eyes först -01 (?). Jag undrar om man kan uppgradera smidigt oavsett om man har M-spoilern eller inte och söker dagsfärskt pris! =)
Skicka gärna en länk där man kan beställa prylarna.

Bilhandlaren sa att han annonserat bilen som -98 men att han trodde bilen var en -99 (flummigt värre...) och det verkar väl troligt eftersom M5 E39 kom -99 först!?

Tacksam för svar
//Marc
Ragemannen
www.hova.com 7000:- något om jag minns rätt. Busenkelt att montera då till och med jag har lyckats.

Sedan är för män
Importbil visserligen... knappast nån nackdel. Kolla bara noga historik via service osv, mätarskruvning mm förekommer som bekant överallt.
M-chassie och M-paket har funnits länge på olika modeller och relaterar väl inte direkt till t.ex en "komplett" M5, det är lite mera av allt i denna...) Tidigare brukade man glida över på nästa årsmodell på hösten, kolla med hjälp av ditt chassienummer (WIN) vilken månad den är tillverkad.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.