|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har en 740-97 och undrar hur mycket kostar en Ditecbehandling och är det nån skillnad mellan stationerna MVH Hågge | |
|
Är det inte bättre att ringa runt och höra men Ditec i ditt närområde för att få exakta uppgifter? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Javisst ja ska kolla upp det imorrn är visst lite för trött att tänka så . Tack! MVH Hågge |
|
|
Vad jag förstått efter att ha Ditecbehandlat ett par bilar är att det är flera faktorer som spelar in...Bilens storlek, bilens färg och lackens ålder och skick. Möjligt att det kan skilja mellan stationerna. Skulle tippa på att det i ditt fall hamnar på 4500-5000kr. ___ //Ulf |
|
|
Tack vet ni om det är någon skillnad kvalitetsmässigt mellan stationerna i Stockholmsområdet MVH Hågge |
|
|
Har sett resultat från Stockholms Bilvård på Valhallavägen. GRYMT bra! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
hågge: Ja det är skillnad på kvalitet mellan Ditecstationerna. Min personliga åsikt är att Åke/ Ditec Sverige har slängt upp för många stationer så kvalitethelheten dessvärre har blivit lidande på vad jag vet är det bästa lackskyddet hittils. Jag har sett ett par resultat som inte är 100, läst om några andra här på forumet som är missnöjda dock overifierade av mig samt kan med lång erfarenhet rekommendera 1, Stockholms bilvård... Jag åker från Hässelby och förbi minst 7 Ditecstationer på vägen till Sthlmsbilvård och jag är petig... Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.