AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.394

Autocenter i Kävlinge?

Hej alla,

Någon som har erfarenhet av Autocenter i Kävlinge?

Är det en respektabel firma, eller skojare?
Vad är er erfarenhet?

/Fredrik
Köpte 518:nen där av en ren tillfällighet. Tja, vad ska man säga. Helt okey bemötande även om försäljaren inte kunde förstå de fel jag noterade under provkörningen. Jag bedömde det dock som en ok affär trots att jag inte fick ned priset något, så jag köpte den.

Men det rörde sig ju om en billig bruksbil. Skulle jag köpa bil för sexsiffrigt belopp hade jag varit mer kritisk. De gav ett lite bonnigt intryck, "jamendeu ditta ei ein fein beil" osv. Lite vimpelhandlarkänsla, vilket också återspeglas på deras hemsida...

/Olof
Sa
98
Sajlor
330 -01
Det ryktas här i krokarna att de som står bakom den firman har innan varit inblandade i ett par bilhallar i löddeköpinge, fd autocity syd, som hade lite dåligt rykte pga lite dåliga import affärer, den person som det pratades hade en bror som han enl uppgift skulle startat om med i kävlinge. tom hans före detta partner tyckte illa om han.

Jag köpte en bil av hans partner som en av bröderna egeentligen ägde men den var det inget fel på alls, mycket trevlig bil det enda som var fel var att det var en mazda o ingen BMW, så ryktet e kanske mest ett rykte men försiktighet och nogrannhet är nog att rekomendera.......

Linus
Pe
177
Pelleman77
Z4 SDrive -09
325d M-sport touring -07
Jag köper inte på såna firmor. Men var och en gör som de vill
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Jag var och kollade på en 540 där förra året. Nyimporterad, serviceboken var på vift. Fick tag på den 3 dagar senare, och kollade den med BMW. Förfalskade stämplar som pekade mot en befintlig Niederlassung-försäljare i Tyskland.
FETVARNING!!!
Är Autocenter fd. Autopoint i Kävlinge?
håll dig borta därifrån.
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Bor ett stenkast därifrån.

Jag säger som så - att om du köper en billig bil där (vilket de ofta är) så får du definitivt vad du betalar för.

En klar lottofirma.

Mvh, Thomas E

"I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas."

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.