AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
963

Hur skall jag göra för att länka i min tråd?

Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Har stött på ett problem på autopower siten, jag kan inte länka till andra trådar i min egen tråd. Förut var det bara att kopiera in länken i tråden så funkade det men nu när jag bläddrar i andra trådar så står det bara: Länk i adress fältet, ingen annan information läggs till efter det även fast du bläddrar....

Vad är knas?

Skulle även vilja länka till min Bilblogg från min inlägg, samma problem där.

Ngn som kan tipsa?

Vh/ Kermit.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Högerklicka och välj alternativ (properties) eller vad det står längst ner. Då får du upp adressen som du befinner dig på. Kopiera och klistra in i ditt inlägg...

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
heltsonika: Tackar för hjälpen:)

Vh/ Kermit.
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Hmmm...får uppdatera min egen tråd:)

Idag skulle jag länka ett bra inlägg till en annan autopower medlem men lyckades inte. Hur gör man för att länka till ett annat inlägg? Att högerklicka och välja egenskaper verkar inte funka......får inte upp egenskaper.....

Tack för tips:)

Mvh/ Kermit.

Min Bil-blogg. Länk
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Nu kom jag på det :)

Man får högerklicka och välja "Denna ram" och sedan välja "Ram info". Sedan är det bara att kopiera in adressen som anges efter "Adress:"

Mvh/ Kermit.

Min Bil-blogg. Länk
Det är ännu enklare att bara högerklicka på länken (trådens namn på föregående sida) och välja "Kopiera länkadress". Sen är det bara klistra in.
Kom på att överst på sidan, under panelen där sökfunktionen finns, hittar du "[ AutoPower ] [ Forum ] [ Allmänt om bil och trafik ]" och under detta står det "Rubrik: Hur skall jag göra för att länka i min tråd?". Högerklicka på länken där, efter "Rubrik: ", och välj "Kopiera länkadress".
os
563
ostmacka
540i/6 -95
X5 3.0i -04
735i -89

En annan metod är att hålla inne ctrl samtidigt som man trycker på länken till vad det nu är man vill länka till. Sidan öppnas i ett nytt fönster och där ser man den specifika adressen och inte bara autopower.se. Går sedan att kopiera och klistra in som länk. Funkar med explorer iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.