|
|
|
|---|---|
Mangemannen |
Nån som var där. Vad tyckte ni.. // Magnus |
| Kallt och irriterande poliser som sabbade. | |
Crusty |
missade det, men drar till motormässan idag istället! Lite häftigare bilar där? "The Blue BMW" |
Mangemannen |
Jo tack de där poliserna vatt bara i vägen hela tiden. Så du vad som hände med han i den vinröda m3:an. ?? |
|
Mangemannen: Såg ut som han åkte på en flygande besiktning eller något. Polisen gick flera varv runt hans bil och kollade grejor. Han körde dessutom utan ljuste på precis innan. Kanske inte så vasst när polisen tittar på. |
|
| det var rätt så bra senare på kvällen när polisen stack.... men när polisen va i ASG så stack jag till strippen då tävla dom där..... | |
Mangemannen |
Jag vart också dä vorta. Visserligen innan på kvällen då var där helt dött. Jag stck ifrån asg strippen vid 23:00 och då var där ett jävla ös. Då började corvetten sätta spinn på däcken. |
|
Låter kul!!!Synd att man inte bor i malmö eller i närheten :( Mvh Ricke |
|
| Gillade dom danska Subborna. Dra drag i dom. Knappast orginal. | |
|
är de många folk på lördagar eller????? |
|
|
...och vad betyder/ligger ASG??? Skövde?? Live in the fast lane...BMW |
|
|
I Malmö.... /Kristian |
|
Mangemannen |
Det finns i malmö. ASG strippen och oljehamnens stripp. På somrarna så är det lite uppdelat. Gamla jenkare motorcyklar och lite mer exclusiva bilar på ASG strippen och mer vanligare bilar i gamla oljehamnen. Det är fullt ös varje onsdag. Riktigt trevligt. Om ni inte varit där åk dit. // magnus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.