|
|
|
|---|---|
|
Har beställt ett fälgpaket men funderar över hur dem klämmer på 255:or på 8.5 tums fälg. går det bra? Har någon bild blir det inte som ett ballongdäck? MVH Robin | |
|
Ja det funkar utmärkt, hade själv tidigare 265 på 8.5" fälg |
|
|
Såg inte alls så tokigt ut.. Jaja men då kan jag vara lugn, har nämligen beställt desas fälgar med 8" 225 fram och 8.5" 255 bak. Länk MVH Robin |
|
| snygga dom va har du sidan ditt. mvh | |
|
Ja visst såg dem ganska bra ut.. Finns här på Powerbörsen under delar säljes i jönköping Heter BM Racing 18" Billiga också.. 15800:- med Dunlop Thomas & Lasse 036-64850 Jönköpings Län / Taberg www.biltaberg.com Gärna mer kommentarer på fälgarna.. MVH Robin |
|
|
Finns rätt många bmw med dom dimensionerna då det är standard på 18"-hjulen till E36/E46/Z3. Någon kanske tycker det är ballonger men det är ju en smaksak. Jag har beställt 8,5" med 225:or och 9,5" med 255:or, blir väl tyskvarning istället.. :) |
|
| Hehehe, ajja vi får väl se hur det ser ut.. Blir nog bättre än 195:or på 15" orginal iaf :D | |
| Vad är det för ET? | |
pg_ice |
"Jag har beställt 8,5" med 225:or och 9,5" med 255:or, blir väl tyskvarning istället.. :)" kör 235/40 på 9.5 bak här 225 på 9.5 är tyskvarning :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.