|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte höra om det är samma dörrsidor till Coupe/roadster M/2.8 osv? Färger kan ju skilja dock men annars... Det är ett riktigt kackigt högtalarbygge i min så jag måste göra nått åt saken! Vad kan det kosta att lämna in på seriös firma för ombyggnad av sidorna för att sätta dit nya högtalare? Inga som har några erfarenheter av det? Och ingen som har ett par dörrsidor liggande? :P Mvh Per | |
|
Vad är det för högtalare som sitter i dina dörrar? Är det Jehnert Soundboards med 4x6,5" basar? Har sett en del riktigt usla monteringar av dessa. En del har t.o.m dragit högtalarkablarna i dörrgången. Orginal så är det inga högtalare alls i dörrarna utan i kickarna framtill och endast diskanter i gallren upptill på dörrsidan. Att lämna bort på ombyggnation är inte direkt billigt. Det är nog enklare att försöka få tag på ett par nya dörrsidor. Dörrsidorna är vad jag vet samma på alla modellerna av Z3 Mvh Henrik |
|
|
Hmm kanske är sådana, jag hittade tyska papper från någon firma som verka ha monterat dessa. Väldigt dålig konstruktion iaf! Ja det kanske är sant, men det är inte de lättaste att hitta heller! Mvh Per |
|
|
Vad är problemet med de som sitter där, är det fult eller skorrar det? Är det Jehnert så går väl de att plasta ett par extra lager och klä med tex orginalskinn, alternativt plocka av dörrsidorna och kolla så att alla clips är hela och spraya på ett par laget dämpningsmassa för stereobyggen :D Det är inte direkt optimalt att ha högtalrna i dörrarna. Tycker orginalkickpanelerna är riktigt bra placerade! =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.