AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
736

Finns det någon som tittat på denna 530D

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Finns det någon som tittat på denna bil ?Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jag har inte kikat på den personligen i verkligenhet. Jag kikar på annonsen och har en verifierad erfarenhet av detta, kolla forumet. Säljarn kan inte adressera sig med ett personligt namn. Baserat på min erfarenhet kikar jag vidare på annonsen(bilen i sig ser fin ut för ögat medans ett bilköp för mig är en helhet) och skulle ställa säljaren en fråga om verifiering på serviceboken och ägarhistoriken per fax för att kolla upp den då jag köper en bil för att ha den länge och är noga med helheten med fordonets, då, nu och blir.
Mina 5 öre som nyfiken bilspekulant.
Lycka till!
Asken
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Priset är bra, på www.bmw.de kostar motsvarande bilar 24-28'€ varav merparten ligger på 25'+ €. Säljarens annonsnamn skapar väl en viss oseriositet men det behöver ju inte vara så.

Att tänka på är väl att den med all säkerhet är nyimporterad och nyimporterade bilar och dieslar i synnerhet bör man alltid undersöka ner i minsta detalj då det finns en uppsjö av långmilade bilar i Tyskland som trots sina mil nästan är nyskick. Med andra ord, väldigt tacksamma bilar att importera och göra en smärre justering av mätarställningen för den som har ett rymligt samvete.

Om allt är som det ska så är det en läcker bil med rättspecad utrustning...

___
//Ulf
gt
2.766
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Jo då Asken jag kan allt detta..men var nyfiken på om någon sett den..jag tittade förra sommaren på en som var mycket lik denna den hade gått 14500 och var säkerligen ändrad
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Då har du en god magkänsla på att en bil är som en annan och att säkrast kort är att hämta själv i tyskland men det är ansträngande, vet själv sitter i liknande sits..
Asken
gt
2.766
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Fick en känsla av att det kunde vara samma bil jag tittade på för ett år sedan i Sthlm
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.