|
|
|
|---|---|
|
Hej, Den officiella ice-link tråden var tydligen raderad så jag frågar istället. Vad har ni för erfarenheter av den? Funkar det bra? Buggar det något? Funderar på att montera en i m3an. Läste någonstans om folk som haft problem... Finns det kända sådana eller var det bara i början? //Marcus | |
| Jag har en i en E39 och det funkar jättebra som utlovat med CD-text och fint ljud. Kanske inte lika reaktionssnabb som jag hade önskat i alla lägen när jag knappar loss på multifunktionsratten, men mycket snabbare än en cd-spelare. Utförlig monteringsanvisning till din bil hittar du här ---> Länk och här ---> Länk | |
| Har BMW någon adapter som fungerar likadant eller måste man ha Ice-link för att kunna styra Ipoden och få upp låttext etc | |
|
HARM Det har dom Länk |
|
| Passar den även till M3 e46 med vanlig enkelCD? Vad har den isf för best.nr så jag kan ringa verkstaden direkt. Vill ha en innan semestern! | |
|
Hittills har inte BMW:s iPod-adapter haft så mycket info i bilens display osv som ICE-link. Ansluts i stereons CD-växlaruttag, kan tyvärr inte svara på vilka stereo i E46 som har detta. FP |
|
| ok, tack! Får nog bli ice-link då... | |
| Någon som vet vad bmws ipod interface kostar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.