|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Måste hålla med om att bilen är riktigt fin Razvan! Gillar huven skarpt och hela den svarta looken, men en lite annan front skulle sitta fint i min smak, så att den kommer ner lite mera och lite mulligare. =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hej Grymt snygg bil!!! Hade inte du den gamla ratten? Jag tror jag läste någon tråd på E46fanatics om det. Gick det bra att byta till den nya? Vilket tillverknings år/datum har du? Har själv funderat på att byta till den nya M-ratten, men airbaggen är väl så sjukt dyr :( |
|
|
Gryyymt fräsch bil!!! Byt frontblinkers och släng på shadowline-lister så e den komplett! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Tack för ALLA kommentarer, ni är verkligen jättesnälla Ztefan: Jag hade den trialngelformade ratten innan. Det gick att byta den rakt av, min bil tillverkades 6/99 och jag fick inga felmeddelanden, monteringen tog 10 minuter...Jag hade tur och fick en airbag för 1400:- från en powerbörsen. Rolex: Tackar så mkt. Skall nog byta dessa på tisdag Mvh Razvan |
|
|
Bholmberg Tack skall du ha :) Jag är väldigt nöjd med fronten, så den skall jag nog behålla. Det går inte att sänka den mer med tanke på mina val av semesterplatser :) Mvh Razvan |
|
|
Riktigt clean styling, sånt gillar jag!! Btw, går det att få tag i likadana speglar som du har till min limo? Såg att du rear ut till coupe/cab modellen på hemsidan.. |
|
|
Razvan Terme: Undrar vad som händer om/när airbagen skall lösas ut? Är de inte olika i konstruktionen, den senare är väl med 2 stegs funktion eller? |
|
|
Mycket, mycket snyggt. Gillar gälarna. Lacka den inte! CF med klarlack är klart snyggt. Betr. bakluckan i CF så är den ju superlätt. Använder Du bara en dämpare eller båda till den? Diffusern i CF är också perfekt. |
|
|
Rånarbil :P Skulle vara snyggare med något som bröt allt det svarta lite... Andra baklysen och vita blinkers så är du ju en bit på väg /Fredrik |
|
| liten sänkning samt liten skärmbreddning och den är hur fet som hellst | |
| Grym, men skulle också välja standard vita blinkers fram, och vita blinkers diodljus bak. Ser hemgjort ut med svärtade linser. | |
|
Bort med chromelisterna bara... och scoofsen så hade den varit en 10:a bortsätt ifrån motorn då ;) |
|
| Sen kanske coupe hade varit att önska | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.