|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett litet irriterande läckage från servokretsen, men troligen inte själva servot (jättesvårt att veta). Jag bytte banjobulten och brickan för jag trodde att det var där det läckte. - Inte ! Testade med papper på slangarna från behållaren för att se om de blev fuktiga av olja. - Inte ! Det verkar komma från på kylslingan som går framför kylaren. Är det någon som bytt den ? Måste man ta bort kylaren eller kan man byta den framifrån ? Någon som vet innan jag börjar riva. | |
| Jag bytte kylslingan på min i vintras, jag plockade ner hela fronten, allt utom ac-kondensorn. det går säkert att ta någon genväg, men min var så kladdig i alla kylare av all servoolja o smuts, så jag ville göra rent dem så bra som möjligt. | |
|
Hej enera, tack för svaret. Du behövde alltså inte röra kylaren (det skulle ju vara skönt att slippa lufta !)? Räckte det att ta bort fronten i mitten eller måste man ta bort strålkastarna också ? mvh |
|
|
Jag tog bort alla kylare förutom AC-kondensorn, men jag hade inga problem med luftning. Lyktorna måste plockas ur innan du tar bort kofångaren, om jag inte minns fel. |
|
|
Ok, ganska stort jobb alltså, så det får bli efter midsommar. Tack för hjälpen ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.