AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.599

BMW träff i Kristianstad 16/6

//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Då var det bestämt! Det blir alltså nu på fredag klockan 20.00. Platsen är den stora parkeringsplatsen framför/nedanför p-däcket. Detta är adressen man knappar in på Navi'n: Länk
om ni klickar på "flygfoto" och sedan den näst högsta zoomningen så syns det tydligare, det är alltså det stora parkeringsfältet längst upp i bild. Anmälningslista kommer upp om en liten stund. ALLA Bmw är välkomna! säg till alla era bmw-åkande vänner/bekanta/polare att komma, det blir roligare ju fler vi blir!

Eventuellt blir det streetrace senare på kvällen på näsby industriområde, för de som är intresserade av det.

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Länk
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Nu är anmälningssidan uppe: Länk

/ Mvh Ferenc
Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Lysande Frazze!

Ses där / Jimmy

Mi
209
Miklen
330Ci SMG -03
Det är viktigt att ni kontaktar mig snarast om ni får problem me anmälningssidan..annars e d inte lätt att åtgärda..lite klent me anmälda än så länge :S
alex_328
Finnemang gjort frasse med listan ! hoppas på mycket folk
alex_328
Hejsan !

Vill Tacka alla för att ni kom på träffen och jag hoppas att ni hade det trevligt.

Underbart att se så många fina Bemmers uppradade .. på däcket här i kristianstad

(Undrar vad alla volvo raggarna tänkte ) när dem fick se alla fina bmw :)

Näsbyundustri raken bjöd på lite Show.. med street race .

Och jag är glad att det blev lyckat för en gångs skull att polisen hade bättre saker för sig än att komma och förstöra det som dem brukar göra i vanliga fall.

Hoppas alla hade det trevligt i alla fall ..och hoppas att det blir fler gånger .

Räknade inte allas pärlor som va där men jag fick det till lätter över 30 st !

//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Lite sent kanske men jag har haft lite att göra..

Det var en lyckad och kul träff på alla sätt, tyckte iaf jag! Kul att se så många fina Beemer's samlade i kristianstad, och hoppas att det finns intresse att ordna någon liknande träff någon gång framöver.

Kul att det var så många som kom, fler än förväntat, det såg lite tunt ut just vid 20.00-tiden men bara 15-20min senare började det rulla in massor med fina Beemer's :)

/ Mvh Ferenc
Länk
Visa användare
350
BMWiggen
323Ti-99,523iaT-98,340Compact-94
Jag kan bara hålla med! Mycket lyckat och härlig stämmning! Klart att det ska göras om!

MVH Sandor S.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Tyckte det var bra uppslutning!

Ni som fotade på träffen kan väl lägga ut någon länk till era bilder :D

/// Viktor
Kärran Länk
Mer mos till folket!
alex_328
Jag är Glad att träffen ni tycker att träffen vad lyckad ..

själv blev jag nätan shockad när jag såg hur många som kom .. och glad :)

Hoppas att detta blir fler gånger ... och självklart fler bilar ..

kanske dra o grilla någons stans skulle vara intresant då ?
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Alex - Bra idé! :D

/// Viktor
Kärran Länk
Mer mos till folket!
Visa användare
22
The_Alchemyst
325i Touring -90
320i -86
kom lite sent men de man var me på var iaf roligt :)
Mi
209
Miklen
330Ci SMG -03
Träffen va fin men färden te öland å sen hem mindre kul då d började komma missljud från diffen..så nu e d snart slutkört för den klumpen.. :S Lägger upp filmen när ja har tid å inte jobbar..
Hmm.. jag var lite sen med att köpa en Bmw.. så jag missade träffen.. Har ni inte planerat något mer i Kristianstad den närmsta tiden? Skulle vara kul att snacka lite Bmw med proffs.. :P
Vill ju lära mig lite också!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.