|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag tänkte uppgradera looken lite på min 540, och har funderat lite över olika alternativ. M-sport fronten är rätt trevlig, men skulle kräva byte av en hel del delar, även listerna runtom (jag har krom-listerna). Så, nu har jag kommit fram till att Alpina's frontläpp vore perfekt, den e lagom diskret och sticker inte i ögonen. Det verkar dock vara rätt svårt att hitta någon som säljer denna, eller ens en replika. Jag inväntar svar från Alpina om vad en originalkjol kostar, men tar gärna emot tips om nån känner till någon som säljer. Tack! ///air MSN: air(a)multi.fi | |
|
Några små framsteg i letandet: Alpina säljer inte direkt till privatpersoner, dom bad mej gå via BMW Finland. BMW Finland köper av nån anledning via Sverige, men det finns ingen i lager i Sverige (ej heller i Finland förstås). Priset var 566euro, vilket känns lite högt, men inte helt omöjligt iallfall. Kanske billigare om man kunde köpa direkt från BMW Sverige, eller finns det någon annan Alpina återförsäljare i Sverige? Tips tages fortfaranade emot, även begagnat eller kopior kan vara av intresse. ///air MSN: air(a)multi.fi |
|
|
www.jarlsbilservice.com säljer Alpina, hör med dem! |
|
|
[b]jigga:[/b] Tack för tipset, jag ska höra med dem! ///air MSN: air(a)multi.fi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.