|
|
|
|---|---|
|
som topic lyder! fördelar/nackdelar? /Peter | |
|
Peter_f: Lite offtopic. Kolla detta klipp. Från min bil med system från Alutech. Lite annorlunda ljud gämnför med Feritta men kanske en aning billigare. Va kostar Feritta? Kanske inte bästa klippet men men. Länk ///Micke M5:an Länk |
|
| låter ju onekligen gott! ferrita hamnar i runda slänga precis under 9000kr | |
| Alutechsystemet lät fint mellan husen på Kungsgatan idag... Du höll väl också hastighetsgränsen :-) | |
|
Ska man ha valuta för pengarna är det Eisenmann man ska köra på ;), Mycket nice ljud vid låga varv typ 2000rpm låter klockrent |
|
|
Min slutburk är från Ferrita, den var dyr men det låter väldigt bra. har iof ingen M5 men ändå, hade 3,5 tum från turbon på min gammla S2a.. Det var oxå ett ferrita bygge och lät oxå väldigt ballt, synd bara att de kostar så mycket! Mvh |
|
| Mattias: Klart jag höll hastighetsbegränsningen. ;-) Peter F: Mitt system är dock bara den bakre burken. O kostar ca:3500:- | |
M3-lappen |
ferritta i all ära.. men jag har eisenmann.. den låter bara så jäkla härligt.. |
Gemini__ |
Detta har diskuterats en hel del här på formet. Själv var jag sugen på ett Ferritasystem tidigare, då det inte kostar alltför mycket. Men Eisenmann är det jag helst av allt vill ha (dyrare dock), enligt uppgift ska dessa system också vara anpassade/avstämda för just dessa motorer (Även Supersprint). Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.