|
|
|
|---|---|
|
Tja, inte första tråden som behandlar det här, men jag blev så j-kla lack när jag hittade bilen i söndags morse att jag måste skriva av mig lite. Någon ligist hade alltså tagit omvägen in på vår garageuppfart på vår tomt och förbi bilen Väl där hade han vänligt nog dragit en nyckel, hårt, längs hela högersidan. Tack! Har bara haft bilen 3 veckor i min ägo! Kan inte fatta att det ska vara så svårt att ha sin bil i fred! Någon som vet om man kan låta ett proffs polera bort det eller måste man ta vagnskadan och lackera om? | |
|
Beklagar! Vet exakt hur det känns. Fick min bil repad på min egna uppfart mitt i ett (tillsynes) lugnt villaområde för nån månad sen knappt. Tror dessvärre att det är omlack som gäller... :/ |
|
| Det ska vara skottpengar på såna avundsjuka j-vla svin som inte kan låta andras tillhörigheter vara ifred!! | |
|
Kolla ifall du har försäkring mot skadegörelse finns tillägg som kostar småpengar per år mot det.Har du tur så la dem på det när du köpte försäkringen!För några månader sen så kom jag bort till min bil som helt plötsligt inte hade sina speglar kvar!!Idioter.. Mpower |
|
|
betan - ironiskt nog så fick jag först försäkringsbrevet med alla möjliga tillägg, men jag brukar av princip inte vilja "överförsäkra" mig, därför valde jag bort det och fick det korrigerat! Alltså, ingen tur där... |
|
|
Samma här men jag har tänkt om för det brukar alltid hända mig något iaf om man ser över dem 5 åren med körkort.Jag har tex blivit påkörd 2ggr då hade jag behövt hyrbilsförsäkring så vid nästa förnyelse så ska jag ha hyrbil och skadegörelse/viltkollission med...tyvärr så lutar det åt vagnskadeförsäkringen då:-( Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.