|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag hade tänkt "nerlacka" min e36a. För att inte behöva maskera ihjäl mig undrar jag hur man får loss den svarta listen på stötfångarna fram/bak. Skulle underlätta grymt om nån visste. MVH | |
|
Listerna går att ta bort det är inga som helst problem. Börja från mitten och gå utåt. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
| är det bara att peta loss dem med t.ex en skruvmejsel? | |
| ta bort den lilla biten först där man fäster bogseröglan, går bra med en mejsel om man tar det lite försiktigt. sedan tar man bara de andra lätt med händerna. | |
| ok, tack för svaret. Klockrent att folk på detta forum är trevliga och sakkunniga, jag uppskattar verkligen den hjälp man får på Autopower. | |
|
Vi är alla till för att hjälpa :) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
ska du köra med spray burk eller spruta..?? skall oxå nerlacka min bil.. men har bara tillgång till burkar... hur många lager skall man köra? 0ver and out |
|
| ska köra med sprayburk. Först blir det slipa, sen primer, grundfärg och sist många tunna lager färg... | |
| Köp färg från någon lackerare/grosist som fyller en tub åt er. Det blir bättre enklare och hållbarare än vanlig sprejburk. | |
| yes, det var så jag hade tänkt göra. | |
| vad är det för tub dom fyller? | |
|
precis...tub??? 0ver and out |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.